7 Şubat 2009 Cumartesi

Guzel bi sey

Chicago Chicago olali olmayacak bi sey oldu, en azindan 3 kistir gordugum kadari ile, hava bugun +15C, karlar eriyor, hatta payton gezileri bile basladi. Buradan hala bu gezmeye para verecek Amerikali turistler oldugunu anliyoruz.
Tabi ki Istanbulun 18 C sine erisemez, ama gecen hafta icinde -15 C den (ruzgar etkisi haric) buraya cok uzun bir yol kat ettik kisa surede, insanlik icin kucuk, Chicago'da yasama durumunda olanlar icin buyuk bir adim.
Henuz fotograf makinam olmadigi (mevcut kirik vaziyette ve Istanbul da) ve de iptidai cebim sadece telefon gorusmesi yapabildigi icin resim iletemiyorum. Guzel bir cep telefonu alinca bilahare. IPhone almamak icin zor zaptediyorum kendimi, ilgisi olanlar icin olaganustu kullanisli bir alet, hatta bir kose tasi cep telefonunda. Yalnizca Turkiyede soyguncu Turkcell in aya buna ne kadar cakacagini hayal edemiyorum, burda AT&T $70 aliyor, telefon (sanirim ayda 450 dakika) ve sinirsiz data, mesaj dahil. Telefona da $200-250 odeniyor. Tabi plansiz , yani kilitsiz telefon daha pahali.
Herkese sevgiler, iyi haberlerinizi bekliyorum. Melike

Hiç yorum yok: